Lossless music download

Shаniа Тwаin - Disсоgrарhу (1993-2017)

Pop, Discographies | Author: swint68 | 2-08-2022, 06:09
Shаniа Тwаin - Disсоgrарhу (1993-2017)

Artist: Shania Twain
Title Of Album: Discography
Year Of Release: 1993-2017
Label: Mercury Records, PolyGram K.K., BCI Music
Country: Canada
Genre: Pop, Country
Quality: FLAC (*image + .cue,log,scans)
Bitrate: Lossless
Full Size: 6.09Gb


Shаniа Тwаin - Disсоgrарhу (1993-2017)

Shаniа Тwаin - Disсоgrарhу (1993-2017)

1. Shania Twain (1993):

01. What Made You Say That
02. You Lay A Whole Lot Of Love On Me
03. Dance With The One That Brought You
04. Still Under The Weather
05. God Ain't Gonna Getcha For That
06. Got A Hold On Me
07. There Goes The Neighborhood
08. Forget Me
09. When He Leaves You
10. Crime Of The Century

Time: 30:53

--Download:--

You Must Register Before You Can View This Hide Text For Download.


Password: swint


Shаniа Тwаin - Disсоgrарhу (1993-2017)

2. The Woman In Me (1995):

01. Home Ain't Where His Heart Is (Anymore)
02. Any Man Of Mine
03. Whose Bed Have Your Boots Been Under?
04. (If You're Not In It For Love) I'm Outta Here!
05. The Woman In Me (Needs The Man In You)
06. Is There Life After Love?
07. If It Don't Take Two
08. You Win My Love
09. Raining On Our Love
10. Leaving Is The Only Way Out
11. No One Needs To Know
12. God Bless The Child
13. You Win My Love (bonus' Remix edit)
14. Medley (bonus' live / Direct TV mix)
15. (If You're Not In It For Love) I'm Outta Here! (bonus' Remix)

Time: 63:58

--Download:--

You Must Register Before You Can View This Hide Text For Download.


Password: swint


Shаniа Тwаin - Disсоgrарhу (1993-2017)

3. Come On Over (1998):

01. You're Still The One
02. When
03. From This Moment On
04. Black Eyes, Blue Tears
05. I Won't Leave You Lonely
06. I'm Holdin' On To Love (To Save My Life)
07. Come On Over
08. You've Got A Way (Notting Hill remix)
09. Whatever You Do! Don't!
10. Man! I Feel Like A Woman
11. Love Gets Me Every Time
12. Don't Be Stupid (You Know I Love You)
13. That Don't Impress Me Much (UK Dance mix)
14. Honey, I'm Home
15. If You Wanna Touch Her, Ask!
16. Rock This Country!

Time: 60:21

--Download:--

You Must Register Before You Can View This Hide Text For Download.


Password: swint


Shаniа Тwаin - Disсоgrарhу (1993-2017)

4. Come On Over (Japan) 1998:

01. You're Still The One (Radio Edit)
02. When
03. From This Moment On
04. Black Eyes, Blue Tears
05. I Won't Leave You Lonely
06. I'm Holdin' On To Love (To Save My Life)
07. Come On Over
08. You've Got A Way
09. Whatever You Do! Don't!
10. Man! I Feel Like A Woman!
11. Love Gets Me Every Time
12. Don't Be Stupid (You Know I Love You)
13. That Don't Impress Me Much
14. Honey, I'm Home
15. If You Wanna Touch Her, Ask!
16. Rock This Country!
17. Love Gets Me Every Time (Mach 3 Remix)
18. You're Still The One (Album version)

Time: 66:47

--Download:--

You Must Register Before You Can View This Hide Text For Download.


Password: swint


Shаniа Тwаin - Disсоgrарhу (1993-2017)

5. Come On Over (Australia) 1998:

01. Your Still The One
02. When
03. From This Moment On
04. Black Eyes, Blue Tears
05. I Won't Leave You Lonely
06. I'm Holdin' On To Love (To Save My Life)
07. Come On Over
08. You've Got A Way (Notting Hill version)
09. Whatever You Do! Don't!
10. Man! I Feel Like A Women!
11. Love Gets Me Every Time
12. Don't Be Stupid (You Know I Love You)
13. That Don't Impress Me Much [Dance mix]
14. Honey, I'm Home
15. If You Wanna Touch Her, Ask!
16. Rock This Country!
17. (If You're Not In It For Love) I'm Outta Here [live / Direct TV mix]
18. Love Gets Me Every Time [Dance mix]
19. Don't Be Stupid (You Know I Love You) [Extended Dance mix]

Time: 76:59

--Download:--

You Must Register Before You Can View This Hide Text For Download.


Password: swint


Shаniа Тwаin - Disсоgrарhу (1993-2017)

6. Up! (2002):

CD1: Red Disc
01. Up! (Red version)
02. I'm Gonna Getcha Good! (Red version)
03. She's Not Just A Pretty Face (Red version)
04. Juanita (Red version)
05. Forever and For Always (Red version)
06. Ain't No Particular Way (Red version)
07. It Only Hurts When I'm Breathing (Red version)
08. Nah! (Red version)
09. (Wanna Get To Know You) That Good! (Red version)
10. C'est La Vie (Red version)
11. I'm Jealous (Red version)
12. Ka-Ching! (Red version)
13. Thank You Baby! (For Makin' Someday Come So Soon) (Red version)
14. Waiter! Bring Me Water! (Red version)
15. What A Way To Wanna Be! (Red version)
16. I Ain't Goin' Down (Red version)
17. I'm Not In The Mood (To Say No)! (Red version)
18. In My Car (I'll Be The Driver) (Red version)
19. When You Kiss Me (Red version)

CD2: Green Disc
01. Up! (Green version)
02. I'm Gonna Getcha Good! (Green version)
03. She's Not Just A Pretty Face (Green version)
04. Juanita (Green version)
05. Forever and For Always (Green version)
06. Ain't No Paticular Way (Green version)
07. It Only Hurts When I'm Breathing (Green version)
08. Nah! (Green version)
09. (Wanna Get To Know You) That Good! (Green version)
10. C'est La Vie (Green version)
11. I'm Jealous (Green version)
12. Ka-Ching! (Green version)
13. Thank You Baby! (For Makin' Someday Come So Soon) (Green version)
14. Waiter! Bring Me Water! (Green version)
15. What A Way To Wanna Be! (Green version)
16. I Ain't Goin' Down (Green version)
17. I'm Not In The Mood (To Say No)! (Green version)
18. In My Car (I'll Be The Driver) (Green version)
19. When You Kiss Me (Green version)

CD3: Blue Disc
01. Up! (Blue version)
02. I'm Gonna Getcha Good! (Blue version)
03. She's Not Just A Pretty Face (Blue version)
04. Juanita (Blue version)
05. Forever and For Always (Blue version)
06. Ain't No Particular Way (Blue version)
07. It Only Hurts When I'm Breathing (Blue version)
08. Nah! (Blue version)
09. (Wanna Get To Know You) That Good! (Blue version)
10. C'est La Vie (Blue version)
11. I'm Jealous (Blue version)
12. Ka-Ching! (Blue version)
13. Thank You Baby! (For Makin' Someday Come So Soon) (Blue version)
14. Waiter! Bring Me Water! (Blue version)
15. What A Way To Wanna Be! (Blue version)
16. I Ain't Goin' Down (Blue version)
17. I'm Not In The Mood (To Say No)! (Blue version)
18. In My Car (I'll Be The Driver) (Blue version)
19. When You Kiss Me (Blue version)

Time: 73:06 + 72:39 + 73:26

--Download:--

You Must Register Before You Can View This Hide Text For Download.

You Must Register Before You Can View This Hide Text For Download.

You Must Register Before You Can View This Hide Text For Download.


Password: swint


Shаniа Тwаin - Disсоgrарhу (1993-2017)

7. Greatest Hits (2004):

01. Forever and For Always
02. I'm Gonna Getcha Good!
03. Up!
04. Ka-Ching!
05. Come On Over
06. Man! I Feel Like A Woman!
07. That Don't Impress Me Much
08. From This Moment On
09. Honey, I'm Home
10. You're Still The One
11. Don't Be Stupid (You Know I Love You)
12. Love Gets Me Every Time
13. No One Needs To Know
14. You Win My Love
15. (If You're Not In It For Love) I'm Outta Here!
16. The Woman In Me (Needs The Man In You)
17. Any Man Of Mine
18. Whose Bed Have Your Boots Been Under?
19. Party For Two (with Mark McGrath)
20. Don't!
21. I Ain't No Quitter

Time: 77:07

--Download:--

You Must Register Before You Can View This Hide Text For Download.


Password: swint


Shаniа Тwаin - Disсоgrарhу (1993-2017)

8. Greatest Hits (America) 2004:

01. Forever and For Always
02. I'm Gonna Getcha Good
03. Up!
04. Come On Over
05. Man! I Feel Like A Woman!
06. That Don't Impress Me Much
07. From This Moment On
08. Honey, I'm Home
09. You're Still The One
10. Don't Be Stupid (You Know I Love You)
11. Love Gets Me Every Time
12. No One Needs To Know
13. You Win My Love
14. (If You're Not In It For Love) I'm Outta Here!
15. The Woman In Me (Needs The Man In You)
16. Any Man Of Mine
17. Whose Bed Have Your Boots Been Under?
18. Party For Two (with Mark McGrath)
19. Don't!
20. Party For Two (with Billy Currington)
21. I Ain't No Quitter

Time: 77:17

--Download:--

You Must Register Before You Can View This Hide Text For Download.


Password: swint


Shаniа Тwаin - Disсоgrарhу (1993-2017)

9. Beginnings (2005):

01. Wild and Wicked
02. Send It With Love
03. (Don't Gimme That) Once Over
04. Bite My Lip
05. LUV Eyes
06. Hate To Love
07. Rhythm Made Me Do It
08. I Lost My Heart When I Found You
09. Two Hearts One Love
10. Half Breed

Time: 36:45

--Download:--

You Must Register Before You Can View This Hide Text For Download.


Password: swint


Shаniа Тwаin - Disсоgrарhу (1993-2017)

10. Now (2017):

01. Swingin' With My Eyes Closed
02. Home Now
03. Light Of My Life
04. Poor Me
05. Who's Gonna Be Your Girl
06. More Fun
07. I'm Alright
08. Let's Kiss and Make Up
09. Where Do You Think You're Going
10. Roll Me On The River
11. We Got Something They Don't
12. Because Of You
13. You Can't Buy Love
14. Life's About To Get Good
15. Soldier
16. All In All

Time: 56:29

--Download:--

You Must Register Before You Can View This Hide Text For Download.


Password: swint











Shаniа Тwаin - Disсоgrарhу (1993-2017)

'Upgrade




   Comments: 0 | Views: 6782 |
    Related Releases:     
  • Shаniа Тwаin - Соmе Оn Оvеr [Jараnеsе Еditiоn] (1998)
  • Shаniа Тwаin - Uр! [3СD] (2002)
  • Shania Twain - UP! [Live In Chicago] 2003 (DVD5)
  • Shania Twain – Up! (2CD) (2002)

  • Information

    Members of Guests cannot leave comments.
    Services
    Vote
    What is your favorite Music?
    Pop
    Rock
    Metal
    Rap
    Jazz
    Blues
    Electronic
    Folk
    Punk
    Reggae
    Indie
    Classic